Uteservering i solen

Hejsan igen alla trogna läsare!

Här sitter jag i mitt inte allt för kalla rum, svettas som en jävla julskinka, och inget överdrivet här inte.
Jag känner mig lite lyxig då min vän står och plattar mitt hår, som värsta kändisen ju. Vi funderar på att dra in till stan och chilla, nu när det är sol och allt. Jag måste säga att sitta vid uteserveringar är så mysigt lalltså.  Det är min framtid alltså, jag är den som drar ner till södra europa och sedan vidare till staterna, japp det är jag det.

någon som vill hänga på?

just det, om någon är intresserad så har jag funderat på att klippa lugg. Men som jag av erfarenhet och hört av andra, så är det väldigt svårhanterligt. När man har afro lär det ju vara omöjligt. Men parfekt lugg är ju coolt, och jag vill ju vara cool ^^
Nä, nu ska jag faktist dra, för att göra mig i ordning 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback