In the middle of the night

Jaha, då sitter man framför datorn mitt i natten igen, ovanligt? Noooo
Förut var jag typ jättetrött och allt, men nu är jag pigg som en lärka igen, typiskt mig att vända på dygnet!
Dagen har varit soft, inte hänt så mkt, men det var ändå en mysigt dag. Jaaaaaaa, nu vill jag se på en film som heter High School musical 2. Hehehehe

Så jag tror faktiskt att jag ska få min sambo att vilja fixa lite gott, vi har lite frukt, så vi kan käka lite ananas  och  vindruvor....dricka lite juice kanske?? Shit  vad  gott det låter, jag läskar  mig  själv!!!

Nu ska jag walka.....

// Pusselipusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart kan vi göra det! Vindruvor och ananas är mums fillibabba! :D I want more coffee, haha! Fast det kasnek är bra att somna någon gång i natt med, så vi inte sover till klockan 2 imorgon också!

Puss min älskade väään! hihi

2008-06-25 @ 02:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback