Mitt i Veckan

Okej, jag döööööör. Jag verkligen hatar skolan. Jag längtar sjukt mycket efter sommarlov.

Jag måste dock plugga på lovet iallafall, skjut mig, någon, snälla! När jag byte skola,  det krånglade med kurser och poäng, så jag måste läsa in poäng. Inte så kul. 

Jag har kämpat som en dåre när det gäller att få ett sommarjobb, får jag det? NEJ....som att jag inte är nog förtvivlad över det, i skolan idag kom det en snubbe och berättade hur lätt det var för honom i slutet av 80-talet att få sommarjobb, och att det var också högre lön, lön som motsvarar 150-160 kroner idag. Tack för den underbara informationen säger jag då. 

Men min älskade vän Natha, lyckades ändå fixa lite jobb under sommaren som vi kan dela på under några veckor, det är i allafall något. En puss till dig, för en behövande och god insats. 

För övrigt har jag suttit och spelat spindelharpan och frossat i lakris, precis som igår. Jippi

Trött, ständigt trött. På psykologin var det en som redovisade om hur man på bästa sätt, lyckas med sina mål. Där med, talade han lite om sömn. Det är inte mängden sömn utan vilken kvalitet det är. Om man är skicklig på att  vila, kan man i vissa fall vara utvilad efter 5 h, medans en annan som sover i 11 timmar fortfarande är lika trött. Känner jag igen mig? :/  lalalala

jag måste öva mig på att vila på rätt sätt. 

Dagens
:) Att det var fint väder, och jag tog en skön promenad
:( Att jag är efterbliven när det gäller matte


  P.s Detta är något som skall återkomma i min blogg, hehehe

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Heej. Wow, jag blev nämnd i din blogg, vilken sensation! ;D Vi ska jobbajobbajobba och sen ska vi vara leediga hela dagarna. låter finfint det! :D

Postat av: Sofia

så går det när man byter ner sig från den bästa skolan till ehm..ja. Ni skulle stannathos mig:( :)

2008-05-23 @ 16:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback