Mors Dag

God Kväll

Idag har det varit en allmänt slapp dag, inte hänt så mkt. Fast det är ju mors dag idag, så därför så åkte jag och en kär vän in till Backaplan för att hitta en gåva. Modern är ju värd att hedra i allra högsta grad!

Köpte lite exklusiv Chocklad, mumsigt värre säger jag. Sedan skulle vi köpa lite glass, vi slog på stort och köpte tre kulor var i rån. Den först glassen klarar mannen´bakom kassan galant, sedan kommer han till min glass. När han då ska lägga på tredje kulan, så tappar han alla. Shit alltså, så kul. Helt kaos blev det för honom. Där stod vi och försökte att inte skratta, det gick sådär kan jag ju säga. Sedan när jag skulle betala, vad händer då? Kortet krånglar, seriöst det gör verkligen det. Alla som har hört min monolog vet ju vad jag snackar om. Så då stod vi där med två glassar och kunde inte betala. Då sa han att han kunde ju inte slänga dom, så vi fick dom gratis. Det var ju trevligt. Jag tyckte att han dock borde ha gett oss dom gratis för att krångel innan ändå. Jag fick inte mitt älskade rån, var tvungen att ta en bägare istället. Kaos Kaos Kaos. men gratis glass är ju aldrig fel.

Lite update angående mitt sjukt intressanta liv

Nu sk  jag fortsätta med min önskelista...jippi

Ha en fortsatt trevlig kväll
// Isabell


Kommentarer
Postat av: sofia blad

waaah, e du 18 snart?:O Grattis isf:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback