Söndag

Hej på er alla sköna och icke sköna människor!

updatering om mitt sköna liv, kan det bli mer intressant, tror inte det...

Ingen större action igår kväll, kan man väl säga. Åkte till flunsåsparken och tittade in Lillasyster. Trodde det skulle vara lite bredare publik. Kände mig väldigt för gammal eller nåt. Men men, då har man iallafall sett dom live, alltid något. Råga på allt så var det även svinkallt. Men det roligaste som hände var ändå när vi stod i kön för att köpa godis. Ja alla som känner mig, har väl ett hum, om mitt godisberoende...

iallfall, så var det en tant där som klagade på vakterna. "Hur unga är dom? För nu är det väldigt många ungar som står framme vid scenen och trycker". Fast det var det inte, hahaha. Det låter kanske inte så kul, men det var det:P:P

Vi hade tänkt att åka vidare, men det var sjukt kallt och så lite andra faktorer som gjorde så att vi valde att åka hem istället.

Hemma blev det lite film och sen sovdags, som sagt ingen vidare actionkväll, men det vasr väl tur det. För idag är det en pluggdag, har en underbar psykologiuppsats att göra. Jippi

//Peace and love// Isabell 

Kommentarer
Postat av: Belle

haha lillasyster suger ju lika mycket som ditt namn på min mobil.

2008-05-18 @ 13:41:35
Postat av: Elin

whata fuck är lillasyster

2008-05-18 @ 13:47:09
Postat av: Nathalie

ahha vadå hur unga vakterna var? hon frågade ju om det fanns några vakter! :P hahaha, i think you´ve got it round your backfoot. hahaha. Men gull emd plugg, blir nog samma här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback