Trött

Jag vill sova. Jag är så trött, men kan jag det? Nej!!! Jag måste plugga, snyft säger jag.

Just nu har jag köpt en massa lakrispingviner, så goda. Men man blir stört törstig av dom godisarna. Förut drack jag en kopp svart, het, underbart kaffe för att bli piggare. jag som alltid brukar bli pigg av (placeboeffekt enligt vissa) inga namn. Förutom idag, när jag behövde bli pigg. Nu känner jag mig som en zombie som ser världen genom en suddig glasruta. Jag står utanför rutan och fryser, hahahaha. Är jag inte poetisk?

Ur mina högtalare sprutar låten "Here I am to woreship" med Michael W smith. Den är bra, vad säger detta faktum om mig?

Oavsett, så är den väldigt fin. Men nu måste jag återgå till mitt underbara arbete.

Men jag måste tillägga att jag har lyckats gå från backaplan och hem till mig, två dagar i sträck nu. Det är något som jag ser positivt på:P 
I helgen funderar jag på att dra med mor till statsteatern, för att se Mariella eller vad den heter. Det var längesen jag var där nu. Någon som vill enjoya?

Nä, seriöst, nu måste jag faktiskt fortsätta att plugga : /

Ha det trevligt// Puss

//Isabell


Kommentarer
Postat av: Belle

placeboeffekt

2008-05-21 @ 20:29:23
Postat av: Belle

VA?! vart tog mitt inlägg vägen? ja hade skrivtit värsta romanen ju! å så syns bara första ordet! de där va elakt.
kort summering:
jag ska se mariella med dig, men inte på lördag för så ska ja eventuellt på studentmoj. bara så du vet.
(förra inlägget var waay roligare, lovar.

2008-05-21 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback